MeMeségek tárháza

MeMeségek tárháza

2016.04.20. Megszületett

2016. április 20. - Manka0310

Sziasztok!  A nevem Együtt Noémi. Örömmel tudatom veletek, hogy ma, azaz 2016.04.20-án megszületett 0 poszttal, fényképtelenül, teljesen Ádám kosztümben a MeMeségek tárháza :D Jó szülő ként mindent megteszek majd, hogy életútját egyengessem. Szeretném, ha elhalmozna titeket mindennapjaival, videókkal, hasznos szabásmintákkal, tanácsokkal mindenről, amit a babzsákokról tudni lehet. 

13015555_1143374509016204_4705264234279893136_n.jpg

Amit rólam tudni érdemes: Több éves babzsákkészítő, és applikáló múlttal a hátam mögött már tapasztalt motorosnak mondhatom magam. Most jött egy új terület, a blogolás, itt veletek is megoszthatom mindennapjaimat. Abban a szerencsés helyzetben vagyok, hogy a hobbim lett a munkám, ez a szenvedélyem. Egyszer régen kitaláltam, hogy nekem, kis sehonnai ruhaipari technikusnak bizony, lesz egy saját márkám, a MeMe. Joggal kérdezheted, miért pont MeMe? MErt MEgálmodtam, akkor, ott, és megvalósítottam, ma már egy létező márka lett az én kis MeMeségem. Kövessétek mindennapjaimat. Üdvözöllek Titeket a MeMeségek tárházában150l.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://memebabosok.blog.hu/api/trackback/id/tr158648568

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Anda82 2016.04.25. 13:03:32

Kedves Noémi! Gratulálok a bloghoz! Kíváncsian várom a további bejegyzéseket! :-) Üdv.: Anda
süti beállítások módosítása